Subject: 12 ettevõtlusorganisatsiooni pöördumine seoses konkurentsiseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga 384 SE
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Madis Timpson", <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Arto Aas" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Hanna Jäe - Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Kalaliit" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Keilin Tammepärg <[email-masked]>, <[email-masked]>,Kaarel Jänes <[email-masked]>, "Estonian Shipowners" <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>, "Kaido Rosin" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 10:23:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Madis Timpson ja Mario Kadastik!

Saadan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja, Eesti Tööandjate Keskliidu ja veel 10 
ettevõtlusorganisatsiooni (Eesti Mäetööstuse Ettevõtete Liit, Eesti Kalaliit

Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit, Eesti Taristuehituse 
Liit, Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda, Teenusmajanduse Koda, Eesti 
Laevaomanike Liit, Eesti Vee-ettevõtete Liit, Eesti Väike- ja Keskmiste 
Ettevõtjate Assotsiatsioon, Eesti Elektritööde Ettevõtjate Liit) 
ühispöördumise konkurentsiseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu 384 SE kohta.

Ettevõtlusorganisatsioonid leiavad, et viidatud eelnõu ei ole sobiv 
Riigikogus vastu võtmiseks, sest valitud menetlusliik on olnud ekslik, 
lahendamata on jäänud oluline ring küsimusi, esineb oht põhiõiguse kaitse 
tagamata jäämiseks ning eelnõu õigustehniline kvaliteet on küsitav. Seetõttu 
teeme ettepaneku hoiduda eelnõu edasisest menetlemisest hetkel ning 
täiendavalt kaaluda ECN+ direktiivi Eesti õigusesse ülevõtmist 
väärteomenetluse kaudu.

Ühispöördumisega saate lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/> 
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda> 
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/> 
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>